Publicerad den 14 Jun 2021
Ett nytt Rotaryår stundar och med det också presidentskifte. På fredag den 18 juni välkomnar vi Gisela Andersson, som i sin nya roll kommer att leda vår klubb under 2021-2022.
Vår nuvarande president Ingvar Gustavsson har med stort engagemang lett oss under ett mycket speciellt år – och han blev den första och förhoppningsvis siste "pandemipresidenten". Klubbmötet blir därför ett hybridmöte på 4 Krogar.

Under klubblunchen kommer det också att delas ut fyra Paul Harris Fellow, PHF-nålar för goda insatser inom Rotary.
Maxantalet på 4 Krogar är 25 och anmälan behöver göras till Ingvar på mejl: boinguem@yahoo.se senast den 17/6.
Självklart kan du delta virtuellt via GoToMeeting. Mötet startar kl 12. Välkommen!

Det nya Rotaryåret startar 1 juli.